Nuffnang

Thursday, 27 February 2014

Tupperware Brands: Sebelum Dan Selepas

Teks: Haryati Dulbahri
Foto: Carian Google

Assalamualaikum w.b.t


Hari ini saya meneruskan lagi penulisan berkenaan produk Tupperware Brands. Sebelum saya teruskan penulisan, apa kata sahabat semua cuci mata dahulu dengan gambar-gambar yang saya google di Internet sebentar tadi.

Susun atur yang nampak lebih teratur, kemas dan cantik apabila menggunakan produk Tupperware Brands


Ini pula susun atur di dalam peti sejuk menggunakan produk Tupperware Brands


Susun atur di dalam kabinet dapur menggunakan produk Tupperware

Nampakkan perbezaan sebelum dan selepas dalam gambar-gambar di atas. Sejuk sahaja apabila mata memandang. Daripada ruang yang sempit, apabila barang-barang sudah disusun elok-elok ianya dapat menjadikan pemandangan lebih luas dan kemas.

Untuk makluman sahabat semua, saya seorang yang sangat cerewet ketika di dapur. (En suami sangat memahami apabila saya berada di rumah, lebih-lebih lagi di ruang dapur). Saya yakin sahabat semua yang bergelar surirumah juga, tidak kira yang bekerja atau tidak pastinya mempunyai citarasa sendiri dalam menyusun atur barang-barang di rumah. Saya fokuskan dahulu di ruang dapur. Perkara pertama apabila kita sudah membeli barang-barang basah atau kering, apakah langkah yang kita buat? Ya, pastinya kita akan menyimpan barang-barang tersebut ke tempat sepatutnya. Seperti saya, saya memilih produk Tupperware Brands sebagai tempat penyimpanan barang-barang di ruang kabinet dapur. Bukan sahaja nampak teratur dan kemas, malah memudahkan saya dan ahli keluarga untuk mencari barang yang disimpan kelak.

Berikut adalah sebab-sebab sebelum dan selepas menggunakan produk tupperware sebagai rujukan sahabat semua:-



Sebelum:-
Selepas:-

×     Susunan yang  tidak teratur

ü  Susunan lebih teratur dalam penggunaan ruang

×     Susunan yang tidak kemas

ü  Susunan lebih kemas dan cantik – semua berada ditempatnya

×     Barang terdedah kepada pencemaran dan serangga perosak

ü  Lebih bersih, segar dan terjamin daripada serangan serangga perosak

×     Barang mudah tertumpah

ü  Barang tidak mudah tumpah

×     Barang susah untuk dicapai atau dicari

ü  Barang mudah untuk dicapai atau dicari. Juga dapat menjimatkan masa mencari barang yang dikehendaki

*********************************************************************************



Sebarang pertanyaan/ tempahan produk Tupperware, anda boleh terus hubungi saya di Mompreneur Shoppe melalui:-
  • SMS/ Whatsapp: 019-6627100
  • Emel: haryatidulbahri@gmail.com
  • FB Fanpage: www.facebook.com/messages/Mompreneur

Sila nyatakan Nama Item, Kod Item dan Kuantiti semasa membuat tempahan. Penghantaran Percuma (Free Delivery) di sekitar kawasan Putrajaya dan Cyberjaya. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POPULAR ENTRI DI WAHM CORNER

KLIK JER!

KLIK JER!

KLIK JER!

NUFFNANG