Nuffnang

Thursday, 15 May 2014

Tupperware di Blogshop Yatt Tuppylicious

Teks: Haryati Dulbahri

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah, berkat usaha dan komitmen yang diberikan dalam Kelas Asas Blog dan Fanpage Mula Bisnes di bawah kelolaan Cikgu Nisa Nua, dengan izin-Nya pada hari ini secara rasminya saya berjaya menyiapkan sebuah lagi blog berkonsepkan blog kedai yang lengkap dan sedia untuk dikunjungi.

Bermula dengan blog pertama di WAHM Corner, saya pelajari langkah demi langkah menyelesaikan tugasan mengikut modul kelas yang telah ditetapkan. Daripada zero tentang selok belok penulisan di blog, alhamdulillah saya sudah mula tahu caranya dan mampu menulis mengikut standard yang sepatutnya. Lebih menggembirakan, saya sudah mula serasi dan jatuh cinta untuk terus menulis dan menulis. Tidak dinafikan sebenarnya dalam diri kita ini sebenarnya terdapat bakat yang terpendam. Bakat yang kadang-kadang kita tidak tahu ada pada diri kita. Sebab itulah kita perlu analisa dan kenali betul-betul apakah potensi atau bakat yang ada pada diri kita. Ya, dalam konteks bakat yang saya baru ketahui itu adalah bakat menulis. Menulis sesuatu yang memberi manfaat kepada diri saya dan juga orang lain. Alhamdulillah.

Kini selangkah maju lagi untuk diri saya di WAHM Corner dalam penulisan blog dan berbisnes dari rumah. Dalam perancangan saya, ada dua buah blog lagi yang bakal saya siapkan. Secara rasminya hari ini pada 15 Mei 2014, saya lancarkan blog kedai saya yang diberi nama Yatt Tuppylicious. Apa yang saya guna dan minat, saya akan kongsikan manfaatnya dengan kalian. Untuk blog kedai Yatt Tuppylicious ini, saya ilhamkan atas minat mendalam saya terhadap produk Tupperware Brands. Daripada hanya seorang pengguna, saya sertai menjadi konsultant Tupperware sejak tahun 2009 atas dasar untuk kegunaan sendiri. Tapi kini, setelah mengikuti Kelas Asas Blog Dan Fanpage Mula Bisnes di Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR), saya aplikasikan teknik yang dipelajari dengan mewujudkan blog kedai ini pula. Dalam masa yang sama, daripada hanya ahli biasa, saya kembangkan lagi potensi dengan menawarkan produk Tupperware ini secara online dan offline. 

Klik pada gambar untuk terus ke pautan blog Yatt Tuppylicious
Dengan dibantu oleh Team Leader saya dalam Tupperware iaitu Puan Azlin Mohd Sulan, kini saya mula bergerak selangkah lagi dalam berbisnes tupperware secara online. Terima kasih kepada Puan Azlin kerana tidak pernah putus memberi sokongan untuk saya terus berbisnes online ini. Jemput lawati page beliau di Usahawanita Enterprise.

Istimewanya di Yatt Tuppylicious, kalian boleh memiliki produk Tupperware idaman pada harga yang murah dan berpatutan. Setiap pembelian akan diberikan diskaun lagi daripada nilai 10% hingga 25% daripada harga yang tertera di katalog kempen.  Ini merupakan tawaran terbaik yang boleh didapati di Yatt Tuppylicious. 

Saya dengan berbesar hati menjemput kalian semua untuk lawati blog kedai Yatt Tuppylicious di sini: www.yattuppylicious.blogspot.com

Juga boleh 'like' page Yatt Tuppylicious di laman Facebook di sini: Yatt Tuppylicious

Sekiranya ada yang berkenan di hati, jangan segan silu untuk PM atau SMS/WA: 019-6627100 untuk pertanyaan/ tempahan selanjutnya. 

Semoga dapat memberi manfaat kepada kita semua.

Wallahua'lam.

Salam kasih sayang,
Yati Dbahri
WAHM Corner: Panduan Berniaga Dari Rumah
1 Suri, 1 Bisnes Dari Rumah

*****
Ayuh bergabung dengan kami di Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR): mencecah 800 blog, 13 guru online, 2 trainer kewangan/akaun dan berpuluh rakan niaga ABDR.

-->> Untuk mengetahui pakej kelas ABDR: Sila klik di sini: PAKEJ KELAS ABDR

-->> Untuk pakej ebook ABDR: Sila klik di sini: EBOOK ABDR

-->> Untuk menjadi rakan niaga (pengurus online) ABDR: Sila klik di sini: RAKAN NIAGA ABDR

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POPULAR ENTRI DI WAHM CORNER

KLIK JER!

KLIK JER!

KLIK JER!

NUFFNANG