Nuffnang

Sunday, 13 July 2014

Di ABDR Kami Berkenalan, Qaseh Gold Bangi

Teks: Haryati Dulbahri

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Alhamdulillah. Hari ini bersiaran dari rumah mertua di Pekan Bandar Di Raja, Pahang. Kebetulan selasa minggu hadapan adalah cuti umum Nuzul Quran, saya sekeluarga pulang ke Pekan menyambut Ramadhan di rumah mertua pula. Alhamdulillah, sejak menjadi WAHM, saya tidak perlu pening kepala untuk urusan pengambilan cuti di pejabat. Saya bebas menentukan hari cuti saya untuk keluarga. Walaupun cuti, masa untuk berbisnes online dan blog yang saya kendalikan masih dalam perhatian untuk dikemaskini.

Baik, cerita semalam sebenarnya saya sempat berjumpa dengan seorang kenalan baru. Kami berkenalan secara maya dan lebih bermakna perkenalan kami semuanya bermula di Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR). Walaupun kini saya bekerja di rumah, ianya tidak membataskan saya untuk terus mempunyai lebh ramai kenalan. Kami sama-sama menyertai kelas asas blog yang dianjurkan di ABDR tetapi berada di bawah kelolaan guru online yang berbeza. Dan apa yang lebih menarik lagi, bukan setakat menjadi kenalan, beliau juga kini menjadi sebahagian daripada pelanggan saya. Nampakkan hubungan networking yang terbina di situ. Kami di ABDR bukan sahaja membantu dari segi menaikkan aliran trafik di blog masing-masing, malah banyak lagi sebenarnya manfaat yang diperolehi. Jalinan kerjasama dan sokongan antara ahli ABDR yang lain juga terbina antara satu sama lain.

Kenalan yang saya maksudkan tadi adalah Puan Umi Arbee Ali yang merupakan Stokis Qaseh Gold dan barangan AnaEdar di Bangi. Sebelum ini kami hanya berbual di maya dan aplikasi whatsApp di telefon bimbit. Alhamdulillah, oleh kerana jarak rumah kami tidak jauh, dengan izin-Nya semalam saya dapat berjumpa dengan puan yang empunya diri di kediaman beliau di Bangi. Daripada hanya seorang kenalan, kini bertukar menjadi pelanggan. Kami saling membantu dan memberi sokongan dalam bisnes masing-masing. Alhamdulillah, saya dipertemukan dengan seorang lagi sahabat yang sama-sama mempunyai matlamat yang sama untuk menjadi WAHM yang berjaya. Moga perkenalan kami akan lebih memberi makna dalam kehidupan kami masing-masing. InsyaAllah.

Terlanjur saya bercakap berkenaan produk Qaseh Gold dan barangan Anaedar, saya dengan berbesar hati menjemput kalian untuk singgah ke laman blog Puan Umi Arbee Ali di sini ya:


atau terus ke laman fanpage Facebook di sini:


ataupun untuk pembelian terus dan menjadi ejen/pengedar produk Qaseh Gold dan barangan keluaran Anaedar, boleh terus hubungi Puan Umi Arbee Ali di talian berikut:

>> Call/SMS/WhatsApp: 019-9353481
>> Email: rezekiumi@gmail.com

Juga kepada kalian yang berminat dengan produk Tupperware Brands, saya jemput juga singgah di blog kedai  dan fanpage saya di sini:


Yang lebih menarik lagi, kalian juga boleh nikmati diskaun sehingga 25% untuk produk Tupperware terpilih di Yatt Tuppylicious. Sekiranya kalian adalah ahli ABDR, sudah tentunya saya akan beri diskaun 25% untuk semua produk Tupperware. Menarikkan. Apalagi, jom ramai-ramai kita singgah di Yatt Tuppylicious ya! Terima kasih ;-)

Wallahua'lam.

Yati Dbahri
WAHM Corner: Inspirasi Suri Bekerja Di Rumah
"1 Suri, 1 Perniagaan Dari Rumah"

~~~~~~~~~~~~



Selamat datang kepada protege Julai 2014 Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR). Bergabung dengan kami yang kini menuju 1000 pautan blog di bulan ramadhan ini. 

Pendaftaran kelas di ABDR berlangsung setiap hari.

1. Kelas asas blog dan penulisan - online & offline
2. Kelas asas blog dan fanpage mula bisnes - online & offline
- Mula bisnes produk sendiri
- Mula bisnes makanan sunnah
- Mula bisnes telekung solat: http://gedungtelekungsolat.blogspot.com
- Mula bisnes projek duit raya: http://projekduithariraya.blogspot.com
- Mula bisnes produk islamik
3. Kelas asas blog dan penulisan kreatif
4. Kelas belajar iklan mudah.my
5. Kelas urus akaun wahm/soho - daftar di http://kelasonlineurusakaunbisneskecil.blogspot.com
6. Kelas penulisan ebook pertama - online dan offline
8. Pendaftaran Pengurus Online

Servis yang kami tawarkan:
1. Tempahan blog bisnes - siap 3 hingga 5 hari
2. Beriklan di SOHO directory juga bersama pautan menuju 1000 blog


Bersempena bulan ramadhan ini juga, kami di Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR) masih buka pendaftaran bisnes dropship berikut:

1. Bisnes Makanan sunnah
2. Projek duit raya
3. Telekung solat runcit dan borong
4. Bisnes produk islamik

> Stok ada sepanjang tahun
> Tidak perlu simpan stok
> 5 langkah mudah: Daftar, blog jualan, fanpage, ambil komisyen & urus pesanan












Kalian berminat? Boleh terus daftar bagi yang sudah sedia & serius mahu jana pendapatan tanpa perlu keluar rumah 

atau klik di sini: http://desunnahshoppe.blogspot.com/p/borang-tempahan.html

atau hubungi saya terus melalui:

Facebook Official: Yati Dbahri
Facebook Fanpage: WAHM Corner
SMS/WhatsApp: 019-6627100
Email: haryatidulbahri@gmail.com

2 comments:

  1. Yat dear..terima qaseh banyak.jumpe aritu yat lawa la.tinggi lampai ramah mesra..pempuan melayu terakhirla.suke abdr sbb jumpe suri yang sama nawaitu..

    ReplyDelete
  2. sama2 bi @umi ;-) moga persahabatan ini berkekalan & kita sama2 istiqamah. InsyaAllah.
    ** jazakallah ats pujian tu. yat biasa2 je la. he3... alhamdulillah.. sumenya pinjaman Allah swt.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POPULAR ENTRI DI WAHM CORNER

KLIK JER!

KLIK JER!

KLIK JER!

NUFFNANG